tisdag 6 september 2016

Höstsim och seniorcirkelträning

Efter en dag full med masserande på ett företag så cyklade jag och sambon till Källtorpssjön för kanske säsongens sista bad, fast vem vet man kanske hinner med ett till. Det var ca 15 grader i vattnet, huvudet och fötterna klagade. Jag navigerade helt galet dåligt och fick många extra meter. Som vanligt så är det simningen som är tyngst efter en förkylning, gissar att det beror på att man inte kan andas när man vill.¨
En mycket vacker kväll, som tur var så var det relativt varmt i luften så det var inte så jobbigt kallt att byta om.
Att jag aldrig kan se normal ut på selfies...:-).


Imorgon blir det spännande, då ska jag till ett seniorboende i Bromma och hålla mitt första cirkelpass där för de boende. Ska bli himla kul. Då det saknas lite redskap där så tar jag med mig petflaskor att fylla med vatten, vem säger att man behöver dyra flashiga redskap??? Fast de blir ju inte så jätte tunga dock. Ska också bli spännande att se vad deltagarna gillar min musik.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar