lördag 14 februari 2015

Tre timmars spinning och massage

Joakim på Actic Kista bjöd in till fredag den 13:de spinning! Tre timmar fredagsmys.
 När jag kom till Actic så blev jag överraskad när jag hänvisades till en cykel bredvid scenen där Joakim skulle leda passet. Jag var utsedd till lagledare till lag Pernilla laget. Min uppgift var att heja på och peppa mina lagmedlemmar. Det var tre timmars hårdkörning, tre timmar av intervaller av alla de möjliga slag.

När Krutgubben = Joakim är i farten bjuds det på något extra, frågesport och straffrundor om laget svarar fel. Extra poäng för dans, sång och rörelser. Likaså extra poäng om man glatt välkomnade straffrundorna.
 Vårt lag hade en trög start och låg under stort men med straffrunde villighet, lite dans och sång kom vi i kapp och det blev oavgjort.

En härlig fredag helt enkelt.

Idag har jag varit på Eriksdalsbadet och masserat Neptuns simmare på deras KM. Neptun har verkligen en härlig stämning i sin klubb. Jag stortrivs i denna miljö och det är verkligen den bästa praktikplatsen.

In the middle of the action

Den här lappen hade någon satt upp i omklädningsrummet på Eriksdalsbadet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar